.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...

سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. غلامحسين الهام اظهار داشت: دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی کامل دارد که از عملکردش حسابرسی و بازرسی شود .
الهام دولت با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت درآمدی و معیشتی مسئولان دولتی در مجلس به تصویب رسیده است تصریح کرد: دولت نهم در صدد عملیاتی کردن این مهم در کشور است تا وضعیت زندگی و معیشتی دولتمردان برای مردم هم روشن شود.
وي با بیان اینکه در هفته دولت طرح های عمرانی بسیاری در سراسر کشور بهره برداری خواهد شد تصریح کرد: در دولت نهم سیاست بر این است که طرح ها با سرعت بیشتری پس از ساخت بهره برداری شود و توقف و رکودی نداشته باشد.
سخنگوي دولت با اشاره به حرف‌ها و ادعاهاي آمريكا در تروريست خواندن سپاه جمهوري اسلامي ايران گفت: اين ادعاي آمريكا بي پايه واساس است. غلامحسين الهام در خصوص پاسخ کشورمان به این اظهار جدید آمریکائی ها گفت: جمهوری اسلامی ایران مواضع کاملا مشخص دارد، مواضع ما همواره اصولی و مبتنی بر عدالت و در دفاع از حقوق انسانها و صلح مبتنی بر عدالت در همه دنیا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.741 seconds.